7 de juny del 2013

Subversion: afegir fitxers ignorats globalment

El Subversion és un sistema de control de versions molt utilitzat en programació, tot i que recentment el git li va traient protagonisme.

Sigui com sigui, fa uns dies em vaig trobar que m'estava ignorant unes llibreries, cosa que en general ja està bé, però que vaig trobar a faltar força en provar de compilar en un altre ordinador :-(

Per tal que no torni a passar, i sempre que vulgueu saber quins fitxers s'estan ignorant pel Subversion, us pot ser d'utilitat la comanda:
$ svn status --no-ignore | grep "I  "

L'executem en l'arrel del directori que volem verificar i ens llista els fitxers que s'estan ignorant en aquell directori. Si n'hi ha algun que hauria d'estar sota el control de versions, el podem afegir manualment amb:
$ svn add nom_del_fitxer
A veure si no se m'oblida ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada