14 d’octubre del 2011

Reiniciant Ubuntu One

Fa uns dies, se'm va morir el meu Foxconn NT-A3500. Sí, sí, el que vaig comprar farà uns tres mesos. Per sort, està en garantia, i els de PC-Box han respost sense problemes. Almenys, això és d'agrair.

El cas és que necessitava uns documents de l'Ubuntu One, que ja fa temps que utilitzo per a les còpies de seguretat, i més ara que ha augmentat de capacitat fins als 5GB. Doncs bé, just quan més ho necessitava, no hi havia maneres que sincronitzés. Evidentment, podia baixar el que fos utilitzant la versió web, però a mi m'agrada tenir els documents en local, i més sabent que tinc un ADSL que cau cada dos per tres.

En primer lloc, cal saber què passa. Per això podeu anar a la carpeta de logs i obrir el fitxer 'syncdaemon.log':
$ cd ~/.cache/ubuntuone/log
$ gedit syncdaemon.log &

Vaig poder comprovar que estava donant errors de connexió i que per això no podia sincronitzar. Depenent del problema, hi ha solucions més o menys complicades, però jo sospitava que simplement era un problema d'inicialització, pel que vaig optar per esborrar el directori de configuració local:
$ sudo rm -rf ~/.local/share/ubuntuone &
Amb això n'hi va haver prou. De seguida va començar a baixar fitxers de nou...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada