10 de maig del 2013

Renovar-se i seguir

Fa gairebé dos anys i mig que vaig començar a escriure aquest bloc.

En tot aquest temps he pogut mantenir un ritme de publicacions raonable, segons el meu criteri, i no m'han mancat mai idees pels articles. Més aviat se m'acumulen en forma de notes en paper o petits fitxers de text en l'ordinador.

El bloc m'ha servit a mi. Més d'un cop he hagut de buscar en alguna entrada antiga com solucionar algun tema concret.

I us ha servit a vosaltres. A alguns, almenys. Els comentaris així ho confirmen, i les visites creixen. No està malament per un bloc individual, tecnològic, sovint sobre temàtiques minoritàries com el codi obert i, a més a més, en català.

Que per què us explico tot això?

Bé, aquest és l'article número 100 del bloc. Perdoneu-me aquesta mica d'egocentrisme.

El cas és que aprofitant el número rodó, m'he decidit a renovar un xic el bloc. Bàsicament ajustos visuals i en el tema per poder seguir endavant, amb més ganes si cal. Espero que els canvis siguin del vostre gust.

I pels que no hi vegin cap diferència, o es preguntin com era abans, o si els agradava més el bloc antic, per tots ells i elles, deixo aquí una imatge de mostra:


Bé, ja em direu què us sembla la nova imatge del bloc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada