2 de gener de 2013

Samsung España: promocions impresentables

Sembla que Samsung España (Societat Unipersonal) es segueix cobrint de glòria. Després del rebombori aixecat pel fet de treure el català dels terminals Android (que el porten de sèrie), ara s'ha embolicat llençant promocions que no deixen gaire satisfets als seus clients, per dir-ho suaument.

Personalment, a casa hem patit la "Promo del verano", amb més de quatre mesos d'espera i reclamacions. Al final ha arribat la targeta regal promesa, així que no puc dic que hagi estat una estafa. Simplement, que són uns impresentables i amb un servei d'atenció al client pèssim.

Altres no han tingut tanta sort. Una altra promoció estrella dels darrers mesos ha estat la que regalava una tablet al comprar un S3. Però segons Samsung només als primers 20.000. Llegiu la història completa, si voleu. Ja hi ha una petició a change.org, multitud de queixes a consum i les xarxes socials van plenes de comentaris en contra d'aquesta i altres promocions. Només cal donar un cop d'ull als comentaris en el perfil de Samsung España al Facebook:


En fi. Per ells faran. No n'hi ha prou, de fer bons dispositius.

També cal cuidar al client. O, almenys, no maltractar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada