3 de febrer del 2011

El meu Kindle3

Jo sóc dels que es varen mirar el Kindle3 just abans de Nadal. I, és clar, em vaig trobar amb la sorpresa que Amazon no el podia servir fins a 6-8 setmanes després (finals de gener) :-(

Així que vaig abandonar la idea fins que els terminis es normalitzessin més o menys. Ara ja ho estan del tot (febrer 2011), així que si us interessa, recordeu només escollir la versió internacional, que inclou totes les despeses d'imposts i duanes i no tindreu sorpreses. La versió Wifi, sense 3G, costa al voltant dels 145 € (llàstima de la pujada del dòlar en els darrers temps). Però a mi me l'han regalat :-)

UPS, l'empresa de missatgeria, el va lliurar "per error" a un veí, tres pisos per sota del meu. Sortosament el vaig tenir a les mans aquell mateix matí, però la cosa podria haver anat força diferent. Molt malament per UPS.

A més, tal com podeu comprovar, el paquet venia amb un cop ben visible a la caixa:


Però la protecció interna que porta el paquet és molt bona. Bé per Amazon !


Així que el meu Kindle3 va arribar en perfectes condicions. A sota podeu veure el contingut del paquet: el Kindle, un petit manual d'iniciació i el cable USB per poder transferir fitxers i, sobretot, per carregar-lo si, com jo, no heu demanat un adaptador de corrent.


El Kindle3 és realment prim. A sota teniu una comparació gràfica amb el Harry Potter, volum 7. No cal dir que també pesa molt poc, cosa que s'agraeix en sessions de lectura llargues.


Finalment, comentar que la pantalla es veu molt bé. Té un gran contrast, molt millor que la majoria de lectors electrònics que he vist al mercat.


Conclusions

Després de 10 dies d'ús, estic molt satisfet de la compra, tant per la facilitat d'ús, com per la velocitat de pas de pàgina i, sobretot, per la claredat de la pantalla (pel seu alt contrast).

A dia d'avui  només el Sony PRS-650, que porta el mateix tipus de pantalla, és comparable pel que fa a comoditat en la lectura. A més, el Sony és tàctil. Ara bé, el seu preu està al voltant dels 250 € i jo no estava disposat a pagar la diferència.

En resum, crec que la relació qualitat/preu del Kindle3 és immillorable.

I vosaltres, què en penseu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada